Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
INSPIRACJE OPINIE KLIENTÓW FAQ PORADY WSPÓŁPRACA REGULAMIN SKLEPU KONTAKT
fototapety
fototapety

szukaj - wpisz słowa np: las, miasto, itp.

  Najczęściej zadawane pytania

1.Projekt i realizacja

W jaki sposób mogę zamówić wydruk fototapety w firmie M2?
W naszej firmie możesz dokonać zamówienia zarówno za pośrednictwem sklepu internetowego na stronie www.fototapety.com.pl, jak i wysyłając zamówienie bezpośrednio na adres ryszard@grabczynski.com.pl

Mam własne zdjęcie, ale nie mam pewności czy jego jakość jest wystarczająca.
Każdy projekt  Klienta, przed przekazaniem do realizacji, jest oceniany przez naszego grafika. W przypadku zbyt niskiej jakości zdjęcia kontaktujemy się z Klientem w celu uzgodnienia sposobu dalszego postępowania (zmiana wielkości wydruku, możliwość otrzymania zdjęcia w lepszej rozdzielczości, zmiana projektu).

Spodobało mi się zdjęcie Warszawy nocą. Chciałbym mieć taką fototapetę, niestety nie dysponuję własnym zdjęciem. Co zrobić?
Klient ma możliwość wyszukania odpowiedniego zdjęcie za pomocą wyszukiwarki dostępnej na stronie www.fototapety.com.pl bądź banku zdjęć www.istockphoto.com.
    
Nie znalazłem odpowiedniego zdjęcia, czy mogę zlecić projekt grafiki firmie M2?
Oczywiście, istnieje możliwość przygotowania projektu przez naszego grafika. Szczegóły dot. kosztów projektu uzgadniane są z Klientem indywidualnie.

Planuję dużą realizację, chciałbym zaplanować sobie budżet, w jaki sposób mogę uzyskać wycenę mojego zamówienia?
Wycenę każdego zamówienia można uzyskać przekazując zapytanie na adres e-mail ryszard@grabczynski.com.pl W razie potrzeby przygotujemy fakturę proforma.

Czy w Waszej firmie obowiązują minimalne wymiary zamówienia?
Nie. Jesteśmy w stanie zrealizować wydruk w dowolnym wymiarze.

Przygotowuję dużą realizację, czy będziecie w stanie przygotować mi wydruk o wymiarach 12 x 3 m?
Oczywiście, taki wydruk jest możliwy zarówno w realizacjach wewnętrznych jak i zewnętrznych. Należy jednak mieć na uwadze, że wydruk ten zostanie do Państwa dostarczony w elementach (brytach). Szczegółowy sposób podziału realizacji na elementy jest w szczególnych przypadkach ustalany z Klientem indywidualnie.

W jaki sposób przykleić otrzymaną od Państwa fototapetę?
Instrukcje montażu dostępne są na naszej stronie internetowej. Aby przejść do instrukcji, kliknij tutaj (link).

Jaki klej najlepiej nadaje się do klejenia fototapet?
Do wszystkich zamówień o wymiarach powyżej 1 m2, dołączamy klej gratis. Przy mniejszych realizacji możemy dołączyć klej za dodatkową opłatą.

W jaki sposób przygotować zdjęcie do wydruku?
Zdjęcie powinno posiadać odpowiednią rozdzielczość. Przyjmuje się zasadę, że jeden mm wydruku powinien odpowiadać jednemu pikselowi zdjęcia. Np. dla wydruku o rozmiarach 170x260 cm zdjęcie powinno mieć minimalną rozdzielczość 1700x2600 pikseli. Możemy przygotować wizualizację Państwa projektu na podstawie otrzymanego pliku w formacie jpg, tiff, pdf, bądź pliku programu Corel w wersji nie wyższej niż 10, przekształconego na krzywe.

2.Dostawa i płatności

Jaki jest czas realizacji zlecenia?
Czas realizacji wynosi pięć dni roboczych i jest liczony od dnia następnego po dniu uznania naszego rachunku bankowego (względnie przekazania potwierdzenia przelewu w formacie PDF) i przekazania zamówienia.

Potrzebuję wydrukować obraz na prezent. Pięć dni to dla mnie zbyt długo. Czy mogę przyspieszyć realizację zamówienia?
Oczywiście. Istnieje możliwość zlecenia zamówienia w wersji express. Realizacja zlecenia trwa wówczas dwa dni robocze, licząc od dnia następnego po dniu uznania naszego rachunku bankowego (względnie przekazania potwierdzenia przelewu w formacie PDF) i przekazania zamówienia. Koszt przygotowania takiego wydruku wzrasta o 50%.

Jakie formy płatności akceptowane są w Państwa firmie?
W przypadku Klientów indywidualnych obowiązuje zawsze przedpłata. Szczegółowe dane do przelewu znajdziecie Państwo tutaj (link). Jedynym wyjątkiem jest przesyłka za pobraniem, możliwa w przypadku dokonania zakupu za pośrednictwem sklepu internetowego. Istnieje możliwość regulowania należności przy użyciu karty kredytowej, bądź systemu PayPall.
    
Jakie są koszty przesyłki?
Koszt standardowej przesyłki krajowej kurierem UPS wynosi 25 zł. W przypadku przesyłek wielkogabarytowych, których wymiary wykraczają poza wymiary maksymalne ustalone przez UPS koszt przesyłki ustalany jest indywidualnie.  

Czy mogę liczyć na wysyłkę towaru zagranicę?
Oczywiście. Do krajów członkowskich Unii Europejskiej wysyłamy za pośrednictwem firmy UPS. Do pozostałych krajów kierujemy przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej. Koszty przesyłek ustalane są wg taryfy danego operatora pocztowego.

3.Reklamacje

Kolorystyka otrzymanej tapety nie zgadza się z wizualizacją, którą zaakceptowałam.
Różnice w kolorystyce mogą być spowodowane kalibracją monitora, na którym został wyświetlony plik z wizualizacją, bądź drukarki na której próbka została wydrukowana. W przypadku wydruku próbnego różnica może być również konsekwencją innego podłoża, na którym wydrukowano próbkę – klasa białości.

Otrzymałem uszkodzoną przesyłkę. Co robić?
Należy bezwzględnie zachować list przewozowy oraz uszkodzone opakowanie przesyłki. Opakowania nie wolno dalej rozrywać. O fakcie otrzymania uszkodzonej przesyłki należy niezwłocznie poinformować naszą firmę za pośrednictwem poczty elektronicznej:ryszard@grabczynski.com.pl załączając zdjęcia dokumentujące stan opakowania w trakcie doręczenia przesyłki.

Tapeta nie została przez Państwa docięta do wymiarów, które zamawiałem.
Zgodnie z informacją zamieszczoną na naszej stronie, docinamy do wymiaru tapety, których wysokość brytu jest nie większa niż 300 cm (chyba, że Klient zażyczy sobie podzielić tapetę po wysokości). Docinanie wydruków, w których wysokość brytu przekracza 300 cm pozostaje w gestii Klienta. Sposób docinania został opisany w Poradniku (link).

Nie zgadzają się krawędzie poszczególnych elementów wydruku.
Jeżeli krawędzie brytów tapety nie zgadzają się, należy przekazać zdjęcia potwierdzające ten fakt na adres ryszard@grabczynski.com.pl Wydruk zostanie powtórzony, a poprawnie wydrukowana tapeta zostanie przesłana do Państwa na nasz koszt.

Nie zgadza się kolorystyka poszczególnych brytów.
Prosimy o przesłanie zdjęć na adres biuro@fototapety.com.pl. Wydruk zostanie powtórzony, a poprawnie wydrukowana tapeta zostanie przesłana do Państwa na nasz koszt.

Odesłałam do Państwa reklamowaną tapetę. Jak długo będę oczekiwać na odpowiedź?    
Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni licząc od dnia następnego po dniu otrzymania roszczenia wraz z reklamowanym towarem. Jeżeli, z przyczyn niezależnych od M2, reklamacja nie będzie możliwa do rozpatrzenia w tym terminie, Klient otrzyma o tym fakcie informację, ze wskazaniem terminu ostatecznego ustosunkowania się do roszczeń Klienta.

Czy w przypadku uznania reklamacji za zasadną mogę liczyć na zwrot kosztów przesyłki?
Tak. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za zasadną Klient otrzymuje od firmy M2 zwrot kosztów, jakie poniósł w celu przekazania nam reklamowanego towaru (nie więcej niż 25 zł – tj. koszt standardowej przesyłki UPS).

33-100 Tarnów, Os. 25-lecia 1, tel: +48 502 249 434, +48 533 333 240, mail: m2tapety@poczta.onet.pl